بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

تب



نوشتم و خواندی " خندیدمو گریه کردم " سرد شدم از تمام بودن ها " چقدر سخت است آبی باشی اما مشکی برازنده ات باشد " یا حتی ندانی آبی چه رنگیست اما  " من به اندازه تمام تیر های چراغ برق " تمام سنگ فرش پیاده رو های شهر " تمام نیمکت های کهنه ی پارک ها " تمام ستاره های نیمه شب " عاشقم " یا روانی یا دیوانه " کسی چه میداند در دنیایی که همه عاقلند دیوانگی بزرگترین داشته ی یک نفر میشود گاهی " من شخصی که جنون شد " روزی پر از درد " شبی پر از وهم  داشت " من هرشب تب میکنم در دمای زیر صفر درجه ی نبود  تو " و تو چه زیبا و رقصان میروی عین دود گرم سیگار . . . . 



پاورقی : اینجا من تنها و دیگر هیچ .. 

پاورقی : سشنبه بود لعنتی 

پاورقی : آبی آبی آبی 

پاورقی : درخت آبی ، کوچه آبی ، دنیا آبی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.