بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

جمله


بیا نزدیکتر " درس امروزمان جمله سازیست " جمله هایی که هر روز مرورشان میکنی بی انکه بدانی خالقشان خودت هستی "خیلی راحت است " باور کن " لحضات زندگیت را به حراج گذاشته ایی " نمیدانی برای چه زندگی میکنی " مغزت ذوب میشود از فکر های بی خود " این همه از لحضاتت را به باد دادی " یک بار بشینو جمله بساز " ها چه شد ؟ میدانم وقت مرا نداری " وقتت چقدر برای خودت با ارزشو برای من بی ارزش است " خیالی نیس باز هم یاد نگیر " کلمات را میگویم  هر وقت ، وقت مفتت خالی شد " تنها یک جمله بساز " برایت خوب است " (پرتگاه ، خودت ، گرانش زمین . . . )


پاورقی : مهم نیس اینجا هیچکس وقت ندارد


پاورقی : چقدر ساده هستم من نه؟؟؟


پاورقی : ادبیات قوی میخواهد برای ساختن جمله ، خودت که بهتر میدانی


خواب




چند ساعتی از تاریکی میگذشت " قدم میزدم "شاید تنها" فکرت در سرم بود " چشمانم خسته بود "صدای ماشین ها چنگال بر اعصاب نداشته ام میزد" فکرم به فرداها بود که امروزم را فراموش کردم "به خود که می ایم بیشتر مسیر را طی کردم "برای چه کاری امده بودم ؟ هرچه به مغزم فشار می اورم کمتر یادم می اید " چند لحظه چشمانم را میبندم "دنیایم غرق سکوت میشود " وچند لحظه ی بعد از خواب بیدار میشوم "حیف تمامش رویا بود "چند دقیقه مسخ عقربه ها میشوم " و چند دقیقه ی بعد پا در همان مسیر میگذارم " بی انتها " سرد "دلگیر "چند قدم نرفته " پشیمان میشوم " بر میگردم خوابم زیباتر بود...


پاورقی : کاش میشد میشد میشد . . .


پاورقی : باز هم یادت رفت سشنبه دقت کنی


پاورقی :افسوس به دلم

ناجی


دلیلی نداری برای هیچ چیز " فکر میکنی تمام زندگیت در پیدا کردن یک دلیل میگذرد " بی انکه بفهمی تمام دلیلش خودت هستی "خودت " میفهمی !؟ " تمام چرا هایی که میگفتی " تمام افسوس ها " کاش هایی که گفتی تن هرکس را به لرزه در میاورد " دنبال هیچ نگرد نمیابی باور کن " بی هیچ هر جای شهر دلت خواست روی نیمکت بنشین " به خودت فکر کن " فقط فکر کن "انگاه میفهمی ناجی کسی نیست به غیر خودت ....



پاورقی : این روزها در شهر که قدم میزنم تازه میفهمم خیلی ها هستند که نمیشناسمشان!!


پاورقی : چقدر سخت است واقعا . . .


پاورقی :نفهمیدی؟ دوباره بخوان