بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

بوسه بر شب

تله ی کاغذی



نشستم " حتی پلک هم نمیزنم " سرد " سکوت " یک برش " چندین تا زدن روی کاغذ " مثلث های کوچک " برای خود درنا میسازم با کاغذ " کنارم روی نیمکت خسته " نشسته است ارام " بدون حرکت " حتی چشم هم ندارد " تا به دور دست ها خیره شود "میدانم ارزویش چیست " گنجشگ واقعی بودن تنها ارزوی درنای کاغذیست " نفس عمیق " درنا را رها میکنم " بی حرکت نشسته " کاش میشد پروازش را دید " دور میشوم " دورتر " نگاهی به پشت " درنای قشنگم تولد تکرار هایت مبارک . . .



پاورقی : کاغذ کاغذ کاغذ


پاورقی : یادم رفت ارزویم را روی کاغذ درنایم بنویسم


پاورقی : سپیدی کاغذ بیهوده نیس ، درنایت را بساز

بران

 

استارت میزنی " منتظر گرم شدن موتور هم نمیشوی حتی "دنده ی یک " بی رحمانه فشار می اوری " شتابت را همگان میبنند " برایت ماشا . .  میگویند " دنده ی دو " شتابت اهسته تر " از همه چیز عبور میکنی " از کنار کودکان " خیابان ها " دنده ی سه "شتابت کندتر میشود . . " اطرافت را نمیبینی " سخت به جلو نگاه میکنی " فقط به فکر جلو افتادن از دیگرانی " حتی چراغ قرمز ها را یکی پس از دیگری رد میکنی " دنده ی چهار " سرعت سنج بیشتر مسیرش را طی کرده " نگاهی به پشت سرت می اندازی . . . "دیگر چیزی نمانده " در حالی که به مقصد فکر میکنی " دنده ی پنجم را . . .  " یاد همه چیز می افتی " پدرت " مادرت " عشقت " چراغ های رد کرده " سبقت های بیجا " انحراف به هر طرف " تبریک " به مقصد رسیدی . . . 

 

 

 

پاورقی : زندگی را میشود در پشت فرمان خلاصه کرد 

 

پاورقی : همان جای همیشگی بودم همه ی مسیر برگشت رو با دنده یک برگشتم زندگی چقدررر . . . 

 

پاورقی : بعضی ها حالمو دارن بهم میزنن

ازاد-ازادتر-ازادترین

 

 

 

اینجا همه در بندند " روزگارشان به اسارت میگذرد " زندان های بعضی ها درب طلا دارد " بعضی دیگر سقفش فقط مانده به سجده برسد " میدانی ازاد بودن سخت است " دربند بودن سخت تر "اینجا هستند که خود را اشرف مخلوقات میدانند حتی اشرف اشرف مخلوقات " اهای اسمان نشین ها با شمام " شمایی که اخر ایمان اورندگان هستید "شمایی که تقوا را قلاده کرده همه را پاچه گیری میکنید " به زمین بیاید " اینجا ازادی ارزان تر است " من . . . شاید ازادترین نباشم " یا حتی ازادتر " اما قطعا ازادم . . . 

 

 

 

پاورقی : من به راننده تاکسی های ولیعصر که فریاد میزنند ( ازادی 500 تومن) ایمان دارم 

 

پاورقی : ازاد باش مثل من مثل خیلیا 

 

پاورقی : من هنوزم یک افسانه ام. . .